**HUURVOORWAARDEN 2024 IKWILCOCKTAILS.NL**
1. Uw gegevens worden niet gedeeld met derden en er worden geen cookies geplaatst op uw computer, mobiel of ander apparaat waarmee u een offerte aanvraagt.
2. Gelieve uw spam-map te controleren als u de volgende dag nog geen offerte heeft ontvangen in uw inbox!
3. Onze duidelijke en eerlijke voorwaarden zijn ontworpen om samen een geslaagd evenement te organiseren.
4. Na het aanvragen van een offerte ontvangt u binnen enkele uren (niet in het weekend) een op maat gemaakte offerte. De minimale afname en het aantal te betalen consumpties voor cocktailcatering, gin-tonic is 100 stuks!
5. Het accepteren van een offerte na de vervaldatum kan ertoe leiden dat uw aanvraag niet meer wordt geaccepteerd.
6. Een boeking is pas officieel nadat wij een akkoord hebben ontvangen via e-mail + aanbetaling/volledige betaling (dit geldt voor zowel privé- als zakelijke opdrachten). Het uitstellen van de aanbetaling tot op de dag van het evenement zelf kan leiden tot annulering van uw boeking.
7. Voor zowel privé- als zakelijke opdrachten plaatsen wij kosteloos een mobiele bar bij aankoop van een cateringpakket. Het niet gebruiken van een mobiele bar geeft u geen recht op korting bij de aankoop van een cateringpakket.
8. Bij annulering van uw evenement wordt de aanbetaling aan u geretourneerd met aftrek van 10%.
9. Indien de betaling van onze eindfactuur niet binnen de betalingstermijn plaatsvindt, zullen wij geen service meer verlenen in de toekomst (het tijdig betalen van ons personeel en onze leveranciers is essentieel voor onze bedrijfscontinuïteit).
10. Wij zorgen voor voldoende producten om eventueel meer drankjes te schenken dan het afgesproken startpakket. De prijs voor extra consumpties staat vermeld in de offerte. Na het verzenden van een vrijblijvende offerte zullen wij u niet telefonisch of per e-mail benaderen. Controleer daarom uw spam-map als u de offerte niet heeft ontvangen.
**HUURVOORWAARDEN DRANKCATERING**
1. De totaalprijs/overeengekomen offerteprijs voor drankcatering is gebaseerd op het aantal gasten zoals opgegeven door de aanvrager (klant) in het aanvraagformulier. Indien er een wijziging in het aantal gasten plaatsvindt, heeft dit gevolgen voor de totaalprijs van de overeenkomst. De aanvrager (klant) is verplicht om wijzigingen in het aantal gasten tijdig door te geven via e-mail aan ikwilcocktails.nl.
2. Een wijziging dient uiterlijk 7 dagen van tevoren te worden doorgegeven. Bij verschijning van meer gasten op de dag van uitvoering dan het afgesproken aantal, worden extra kosten in rekening gebracht per persoon. Het bedrag per persoon bedraagt € 29,99 incl. btw; u ontvangt van de medewerker van IKWILCOCKTAILS een formulier dat ondertekend moet worden.
3. Wij hanteren dezelfde regels als in een reguliere horecagelegenheid: bij overmatig alcoholgebruik door een gast zijn wij verplicht om te stoppen met het schenken van alcohol aan die gast. Mocht blijken dat er vanwege een open bar (onbeperkte drankenservice) excessief drankgebruik plaatsvindt, dan behouden wij ons het recht voor om de bar uit veiligheid voor ons personeel en onze goede naam te sluiten. Bij annulering van een drankcateringopdracht gelden dezelfde voorwaarden als bij cocktailcatering zoals hierboven vermeld.
**REGELS BETREFFENDE PERSONEEL**
Het benaderen van bartenders na een evenement voor een opdracht zonder medeweten van ikwilcocktails.nl leidt direct tot beëindiging van het samenwerkingsverband tussen de bartender, de opdrachtgever en ikwilcocktails.nl.